Alla inlägg den 18 december 2012

Av evelina nordberg - 18 december 2012 22:56

Dagarna flyger förbi i en himla fart!

Idag hämtade jag ny säng till Moa:)
En rosa jättefin! Nu ska den bara lastas av och in i huset...

Hade tacos mys idag med mammor och barn.. Marias goda vitlökssås var ju underbar till:) receptet tack!!
Skulle gärna ha den till en grönsaks dip!

Är grymt stolt över mina anställda som fixade allt galant idag:) så duktiga och super fint på lagret! Stolt chef :)

På torsdag blir det naglar :) åh vad skönt! Sist blev det inställt men nu ska det bli av!!

I helgen köpte jag ny dammsugare och oj vad glad man kan bli för det lilla? Är helt såld nu och ser fram emot att dammsuga
Tänk vad lite som krävs för att vi kvinnor skall bli glada?

Har stört mig på en sak. Det är med hästar = frukt! Asså det var roligt första gången jag läste det men nu är det verkligen inte det längre. Känns som någon som hade skittråkigt och kraftig baksmälla hittade på en meningslös söndag.. I brist på sällskap.

Idag myste jag lite extra med min HÄST! Bara för att hon är hon och är toppen!

Nu vankas det snart jul och stressen är total! Har smärre panik!! Imorgon får jag ragga lite mera klappar för nu börjar det dra ihop sig!

Nu är i alla fall syster och systerdotter klara... Så skönt! Mor och far har jag ingen aning om, de har ju allt och de köper det de vill ha så vad ska jag hitta på???

Rysskylan är på väg in till oss! Men hur många gånger har jag inte hört det? Jag kan inte påverka vädret och jag är lika deprimerad varje dag den stora canada goose jackan skall på! Varför är det så?

Nä nu ska denna mamman hänga tvätt (inte det roligaste en kväll) och slå in julklappar ( paniken ökar!!!!)

Ovido - Quiz & Flashcards