Alla inlägg den 19 december 2012

Av evelina nordberg - 19 december 2012 18:01

Är evigt tacksam för den underbara kundservice som finns hos vissa företag. Bluebox.se är ett sådant företag och jag tycker det är fantastiskt att man får ett mail om att en vara är slut men erbjuder en bra mycket dyrare vara till reducerat pris! Så underbart!! Det gjorde min dag!

Sen ringde jag toys r us för att fråga vart julklapparna tagit vägen?!?!! Paniken ökar och stressandet har jag nog ärvt efter min mor :)

Samtalet börjar med den härliga telefonkö melodin... Alltid dom sämsta låtarna! Men idag fick jag ett stort leende! Upp spelas en melodi jag hade som min första låt i konståkningen. Jag såg framför mig hur jag åkte runt där i min lilla klänning som mamma hade sytt. Då var jag så liten så då använde man bara halva isen. Flygskär med världens krokigaste och lägsta ben som jag i min fantasi såg som det rakaste och högsta någonsin och föreställde mig hur domarna häpnade!
Piruetten som i min tanke var 100 varv men i själva verket var 2-3 varv :)
Enligt mig var jag bäst i hela världen!!

Jag är ändå glad för att jag fick uppleva det på nytt idag!

Toys r us meddelade tyvärr mig att julklapparna kommer nog inte innan jul men den killen som satt i Danmark och pratade på insåg nog hur lite jag förstod och bytte snabbt till engelska.
Men jag kunde gärna hämta dom i butik! Men då hade jag väl inte beställt på nätet från början!???!!

Nu skulle han göra allt för att efterlysa mina julklappar!! Underbara han!!

Ovido - Quiz & Flashcards