Alla inlägg den 15 december 2012

Av evelina nordberg - 15 december 2012 00:53

Imorse kände jag att livet kom tillbaks!
Men på eftermiddagen steg temperaturen och jag och Moa la oss i soffan. Somnade som två stockar! När jag vaknade tog jag tempen för jag kunde knappt ta mig ur soffan! 40,3!!!

Ringde 1177 då det var 7:e dagen med feber och de bad mig åka till akuten. Sitta där i 12 timmar i ett väntrum med en liten bebis? Nej tack!!

Kände mig halvt hjälplös då Moa kröp runt och fick tag på sin lära gå vagn och gick iväg. Hon stannade till och vinkade snabbt till mig och sen fortsatte hon gå iväg. Vart tog min bebis vägen?

Pratade med Moas gammelmormor och frågade om hon kom ihåg när jag gav mig iväg ut till henne med Moa då Moa var några dagar gammal. Jo det gjorde hon allt och det är då man undrar vart allt sprang iväg?

Kollade på filmen 27 dresses förut. Älskar budskapet av att man skall alltid finnas där för sina vänner OM de finns där för dig! Lägger ingen energi längre på alla andra! Det finns för många som gör allt för att framstå i bästa dager oavsett vem de sårar på vägen dit!

Kroppen?? Jo hur blir man nöjd med den? Du måste acceptera läget! Satte ett mål för mig själv idag! Känns så gött! Inga genvägar bara sunt förnuft!

Imorgon måste jag köpa ny dammsugare och samtidigt gå in på Elgiganten och skälla lite! För vi lär ju inte vara av samma åsikt och en kvinna med feber bråkar man inte med! Vill egentligen inte visa mig ute men vem tycker det ser konstigt ut med en grådassig kvinna, i slitna kläder och en superpigg bebis? Nä det är normalt! Ja, jag tycker det är normalt och jag tycker det är onormalt med dessa pinnsmala, supersminkade och snyggt hår som går runt!

Nä nu blir det natten!!

Ovido - Quiz & Flashcards