Alla inlägg den 21 december 2012

Av evelina nordberg - 21 december 2012 00:02

Ja idag var det??!?!

Började med lätt förvirring om vilken dag det egentligen var? Hmmm torsdag var det visst. Upp och iväg till M och dricka morgonkaffe. Hon vet vad man behöver på morgonen hon!!

Sen blev det torp med M. Vilket race vi körde! Fick gjort massor och det var otroligt skönt och med superhärligt sällskap!!! Moa fick ett par ursöta byxor av M = Maria :) hon e så snäll!
Är glad att ha henne som vän!!

Sen att hennes son är så söt så jag kan krama honom i massor är bara ett + i kanten!

Kommer ihåg när Moa var drygt 2,5 vecka och vi åkte upp till Maria i solskenet. Det var mitten av Mars och vi satt ute i solen och drack kaffe. Maria var höggravid och bara väntade på att Fenix skulle komma ut. Det var himla mysigt!

Idag har Moa även haft barnvakt för första gången! Kändes otroligt tomt i bilen men fick hundra mms av min
Mor på en skrattande Moa så roligt hade dom verkligen.

Moa öppnade min mors köksskåp och sa JaJa!!!mmmm... Det är ju lite så det låter hemma nu... Moa rusar runt och jag efter... Idag gick jag ner och startade tvättmaskinen och under 2 minuter hann hon dra ut alla plastpåsar/fryspåsar i hela kökslådan, öppna plastakåpet och röjt ut och dessutom dragit ut ALLA korgar med mössor, vantar och haklappar

Min lilla vilding!!

Fick idag fixat nya härliga naglar!! Så skönt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards