Direktlänk till inlägg 31 december 2012

Nyår

Av evelina nordberg - 31 december 2012 21:08

Soffläge!!!

Här intas soffläge med en gigantisk bit smörgåstårta!

Idag är min vräkar dag! Här äts chips, godis och coca cola. För imorgon väntas nya tag. Vad är det med nyår som gör att man lovar det ena och det andra?

Jag gör det mest för att 1 januari är en dag att komma ihåg och för min hjärna att komma ihåg! Amningshjärna funkar inte längre att skylla på men om jag lossas?? Vad ska jag annars skylla på då jag glömmer blöjor, plånbok m.m varje gång jag ska någonstans? Jag är sådan!

Jag säger att vi kommer 19:00 men när klockan slår 18:59 är vi fortfarande hemma och är nästan klara att åka.. Kanske nyårslöftet? Att försöka vara i tid?

Vi kör även nakenfis stilen just ikväll! Så när ni sitter i era obekväma nylonstrumpor och sminkade ansikten kör jag och Moa nybadade stilen med varsin morgonrock! Vi myser på golvet med leksaker och brasan är tänd i spisen! Det fick jag i och för sig äta upp 2 sekunder senare när Moa bajsade och kissade ner ryamattan i vardagsrummet :(

Jag har svårt att tänka mig annat firande än att fira med min lilla tös i lugn och ro, trots bajset!!!

Och vad är det att fira? 2012 var ett fantastiskt år! Moa kom till världen och mitt liv har rullat på sen dess! Hur ska 2013 toppa det?

Varje morgon vaknar jag av att någon drar mig i håret och pussar mig. En liten tjej som vill gå upp och leka och se vad dagen erbjuder. Så har vi det och både jag och Moa älskar det!

Tror mig veta att jag och Moa kör en lång myskväll och njuter av lugnet och tv på hög nivå utan att höra smällare för min stackars hunds skull.

Kram på er!!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina nordberg - 11 april 2013 14:56

Nordberg.vimedbarn.se

Av evelina nordberg - 10 april 2013 09:03

Igår åkte vi och badade... Vi åkte till Vänersborg badpalats. Ett ganska litet mysigt ställe där man inte känner någon framför allt! Med min nya bikini kände jag mig lite bättre men inte bra :) har noll i entusiasm för min kropp och det känns ju ...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 16:15

Blev bjuden på fika idag :) En anställd hade bjudit med mig till Sundsby och oj vad gott allt såg ut! När vi kom stod det en stor present på bordet till Moa :) Moa fick en bil som hon älskade! Hur gulliga anställda har inte jag? Sen att...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 02:44

Åh klickar in på jobbets mail... Skummar igenom lite lätt... Åh det öppnar vi!! Stort grattis till Evelina med personal i Stenungsund för att ni tog hem vinsten i tvätt tävlingen! 1:ā kvartalet avklarat och nu kör vi hårt på nästa!! Har lovat...

Av evelina nordberg - 5 april 2013 15:18

Vareviga dag kommer det 100 mail om rabatter och du blir först om detta! Jag förstår verkligen hur folk hamnar hos lyxfällan. Det är väldigt lätt att gå på alla erbjudanden man bombarderas med! På tal om shoppande så har jag äntligen hitt...

Ovido - Quiz & Flashcards