Direktlänk till inlägg 29 december 2012

Slappt/stress/panik/inte trött???

Av evelina nordberg - 29 december 2012 01:30

Dagen började slappt eller Chill som Emil säger så jag säger väl Chill då i hopp om att verka ung och fräck!

Liten tur på morgonen och sen städa, tvätta m.m

Man skall ju tydligen låta tvättmaskin och dammsugare få gå ibland så de inte beckar igen? Så jag gjorde en insats helt enkelt...

Hela dagen har jag gått i mina extremt sexiga byxor!! M&m är det på dom och de är typ tre storlekar för stora och en halv meter för långa men vad gör det? För det är ingen som ser mig? Skulle i och för sig inte dra mig för att åka till affären/tappen eller till bästa M med dom men det är ju jag då? Bryr mig inte så mycket vad folk säger.. Vad ska de säga? Där går hon med m&m byxorna! Stor nyhet!!!!

Om 5 timmar ska jag köra 35 mil och om 13 timmar ska jag köra 35 mil tillbaks.., :) ska köra Emil till hans kollektiv i Oslo ;)
Lovade det i ett svagt ögonblick, bilen är redan fullastad med diverse möbler och grejer. Ska nog få lillen att handla med sig mat på vägen upp också.. Det föreslår han nog själv då han är mycket mer ekonomisk än mig! Fast ibland överraskar han den lille gossen..

Idag fick jag en överraskning! Eller ja, Moa fick för hennes Gammo hade skickat in en tävling till hemmets veckotidning och Moa vann en jättefin nalle! Gammo skickar in massa tävlingar och det är ju roligt om man vinner någon gång? Och ja, hon skickar ju såklart för alla barnbarnen men kanske inte en tävling om en nalle i Amandas namn för det vill hon nog inte ha mer?!? En tonåring känns mer lämpligt med ögonskuggor och kläder?!?!

När jag var tonåring, eller ja jag gick väl i femman? Så bråkade damerna i klassen om vem som hade kajal först. Det var ett himla liv! En person hade det och sen började alla ha det men varje dag var ett himla liv om att de andra härmades... Vad löjliga vi var! Men visst det blev ett minne som etsat sig fast! Och nu när man tänker tillbaka så hade vi det nog roligt ändå?
Vilka minnen man har..

Får nog delge er historien om min första pojkvän imorgon?


Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina nordberg - 11 april 2013 14:56

Nordberg.vimedbarn.se

Av evelina nordberg - 10 april 2013 09:03

Igår åkte vi och badade... Vi åkte till Vänersborg badpalats. Ett ganska litet mysigt ställe där man inte känner någon framför allt! Med min nya bikini kände jag mig lite bättre men inte bra :) har noll i entusiasm för min kropp och det känns ju ...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 16:15

Blev bjuden på fika idag :) En anställd hade bjudit med mig till Sundsby och oj vad gott allt såg ut! När vi kom stod det en stor present på bordet till Moa :) Moa fick en bil som hon älskade! Hur gulliga anställda har inte jag? Sen att...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 02:44

Åh klickar in på jobbets mail... Skummar igenom lite lätt... Åh det öppnar vi!! Stort grattis till Evelina med personal i Stenungsund för att ni tog hem vinsten i tvätt tävlingen! 1:ā kvartalet avklarat och nu kör vi hårt på nästa!! Har lovat...

Av evelina nordberg - 5 april 2013 15:18

Vareviga dag kommer det 100 mail om rabatter och du blir först om detta! Jag förstår verkligen hur folk hamnar hos lyxfällan. Det är väldigt lätt att gå på alla erbjudanden man bombarderas med! På tal om shoppande så har jag äntligen hitt...

Ovido - Quiz & Flashcards