Direktlänk till inlägg 6 december 2012

Forts...

Av evelina nordberg - 6 december 2012 23:57

Moa kom ut och det hela blev lugnt och stilla..

Efter en stund kastade jag mig in i duschen och njöt för aldrig har en dusch varit så skön...

Sen när jag var redo gick vi till bb. Bar väskor och koncentrerade mig på det nya knytet.

Dagen efter skulle jag smyga ut och ringa lite samtal till jobbet. Klockan var väl 05:30 ungefär.. Passerkortet var med och jag gick utanför sjukhusets dörrar. Allt gick fint tills jag skulle in igen! Dörrarna var låsta och jag fick ringa på en klocka. Dörren öppnades men fick snabbt reda på att Psyk ligger precis under bb och det är tydligen svårt att avgöra vart jag tillhörde. För mannen ifråga ställde minst tjugotal frågor om hur, var och när trots att jag vaggade fram som en pingvin, hade fullt av vatten i kroppen och såg ut som en sumobrottare blandat med flodhäst och dessutom hade ett armband med bb på. Men nej nej jag tillhörde nog Psyk och hade du frågat den stackars BM jag skällde ut hade hon nog intygat detta för att slippa se mig igen.

Sen sov jag en stund och blev väckt av nästa BM inför frukost. Smyger ut från rummet och vaggar mig lite stillsamt fram för att inte väcka någon men slår i benet i vagnen utanför och skriker helv.....!! (där vaknade de första rummen)

Sen ska jag ta kaffe med mina vattenfyllda händer och slutade i kaffe över hela golvet och utbrister em ramsa i form av... Fan helv.... Jävla skit....

Och där vaknade resten av korridoren...

Duktiga jag!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina nordberg - 11 april 2013 14:56

Nordberg.vimedbarn.se

Av evelina nordberg - 10 april 2013 09:03

Igår åkte vi och badade... Vi åkte till Vänersborg badpalats. Ett ganska litet mysigt ställe där man inte känner någon framför allt! Med min nya bikini kände jag mig lite bättre men inte bra :) har noll i entusiasm för min kropp och det känns ju ...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 16:15

Blev bjuden på fika idag :) En anställd hade bjudit med mig till Sundsby och oj vad gott allt såg ut! När vi kom stod det en stor present på bordet till Moa :) Moa fick en bil som hon älskade! Hur gulliga anställda har inte jag? Sen att...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 02:44

Åh klickar in på jobbets mail... Skummar igenom lite lätt... Åh det öppnar vi!! Stort grattis till Evelina med personal i Stenungsund för att ni tog hem vinsten i tvätt tävlingen! 1:ā kvartalet avklarat och nu kör vi hårt på nästa!! Har lovat...

Av evelina nordberg - 5 april 2013 15:18

Vareviga dag kommer det 100 mail om rabatter och du blir först om detta! Jag förstår verkligen hur folk hamnar hos lyxfällan. Det är väldigt lätt att gå på alla erbjudanden man bombarderas med! På tal om shoppande så har jag äntligen hitt...

Ovido - Quiz & Flashcards