Direktlänk till inlägg 21 december 2009

måndag...................

Av evelina nordberg - 21 december 2009 13:35

idag blir det julstäd!!! jobbar alla dagar nu inför jul så det är ett absolut måste!!

 

I helgen varvi på överby i trollhättan ( vi och alla andra) kändes det som i alla fall. Fanns typ ingen parkering på hela överby.... suck

 

fick köpt några julklappar i alla fall, skönt!

 

på söndagen var jag på korggubben i kållekärr och köpte några mer julklappar. så nu e nästan alla klara....

 

Har några kvar så som stallägaren, sommarbetesägaren och hösilage leverantören. alla ska skänkas en tanke vid jul...

 

sen måste jag köpa julstrumpe klappar som vi kan ha på morgonen. alla har en var till och med djuren... ha ha

 

skänker även en tanke till mina underbara jobbarkompisar andrea och caisa som förgyller mina dagar på jobbet

  

 

Idag tänkte jag även ta en lång promenad med min hund i snön och sen koppla av i badet.

  

 

Måste också ut till mamma och hjälpa henne med hennes hund som varit på blå stjärnan i helgen på grund av ett elakt eksem som spridit sig runt hela halsen och han ska nu ha medecin och klippas för att förhindra spridning.

 

stackarn mår lite dåligt men febern e i alla fall borta nu...

  

 

 

 

ja som ni märker är det fullbokat all the time!!!!

 

just det idag kom halmen till hästarna så nu har de världens goaste bädd i lösdriften!!!

 

fanny i rosa täcke  

 

 
 
Maria

Maria

21 december 2009 16:59

Fullt ös, som här ungefär... och som för många andra inför komamnde jul =) Varva ned emellanåt bara!

Halm är toppen, jag ströar för tillfället med halm nu när det är så jätte kallt (har dock spån/torv under).

http://www.mariascarpediem.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina nordberg - 11 april 2013 14:56

Nordberg.vimedbarn.se

Av evelina nordberg - 10 april 2013 09:03

Igår åkte vi och badade... Vi åkte till Vänersborg badpalats. Ett ganska litet mysigt ställe där man inte känner någon framför allt! Med min nya bikini kände jag mig lite bättre men inte bra :) har noll i entusiasm för min kropp och det känns ju ...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 16:15

Blev bjuden på fika idag :) En anställd hade bjudit med mig till Sundsby och oj vad gott allt såg ut! När vi kom stod det en stor present på bordet till Moa :) Moa fick en bil som hon älskade! Hur gulliga anställda har inte jag? Sen att...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 02:44

Åh klickar in på jobbets mail... Skummar igenom lite lätt... Åh det öppnar vi!! Stort grattis till Evelina med personal i Stenungsund för att ni tog hem vinsten i tvätt tävlingen! 1:ā kvartalet avklarat och nu kör vi hårt på nästa!! Har lovat...

Av evelina nordberg - 5 april 2013 15:18

Vareviga dag kommer det 100 mail om rabatter och du blir först om detta! Jag förstår verkligen hur folk hamnar hos lyxfällan. Det är väldigt lätt att gå på alla erbjudanden man bombarderas med! På tal om shoppande så har jag äntligen hitt...

Ovido - Quiz & Flashcards