Alla inlägg den 10 december 2009

Av evelina nordberg - 10 december 2009 16:56

jag är stressad,,,,, jämt!!



Jag behöver tio timmar till per dag tror jag....


Idag har det varit städning sen tidigt imorse. Äger inget stort hus men det är verkligen mycket att städa ändå. Jag dammsuger och skurar en gång om dagen i alla fall men jag menar allt det andra. Typ damma, putsa m.m


Idag fick alla dörrar sig en sväng av trasan och de blev fina.

Gjorde rent alla tavlor i huset och de blev också riktigt fina


Om man tar en trasa på ovansidan av alla dörrar så upptäcker man att man inte är effektiv på att städa!!! ha ha


Många tycker att jag städar jämt men vad ska man göra*? Hatar när det är grejer överallt.... Jag vill se hur rent och fint det är!!


På kvällen kan jag inte få ro att se på tv om jag inte ser att huset är helt hundra. Då får jag ingen ro utan då ser jag kanske bara tvätten som ligger överallt eller att det hänger en dammgrej från en tavla...


Jag behöver verkligen ha städhjälp om jag någonsin ska kunna slappna av...


Nej nu ska jag försöka göra lite mat till mig själv!!!

Av evelina nordberg - 10 december 2009 08:57

Idag är det helt tyst här hemma.... Sitter och småtittar på tv innan jag skall ta tag i städningen. Ni vet den där riktigt tråkiga städningen, typ skura ur skåp och sådant...


Jag tycker att jag städar konstant men det syns ju aldrig... ha ha


I morse var jag nere och gav hästarna mat i pyjamas men vad fan det är ju ingen som ser mig där och gör dom det så tycker jag synd om dom...


fanny  


Här är min fina häst Fanny!!! Hon vill gärna gå själv in från hagen...


Jag satt igår och beundrade mina underbara djur som förgyller mitt liv. Har två helt fantastiska katter som alltid vill mysa och gosa.... De är mor och son och kommer faktiskt riktigt bra överens....

kATTER   


Så här brukar det se ut när man skall försöka läga sig ner i soffan.... De tar hela divanen men men..... dom får det!!!



Min underbara hund kan jag inte leva utan.... Hon är riktigt jobbig ibland men när vi är hemma själva så är hon fantastisk.... Hon vet direkt när jag mår dåligt och hon är en hund som absolut inte ställer krav utan är nöjd om hon får vara med överallt....


mizzy  o  hgo  


Mizzy (min hund) är den till vänster och den till höger är Hugo som är Mizzys son.... Hugo bor hos min supervän Bettan och har det superbra!!!! Lägg till märke till att de har likadana selar i olika färger bara.... HI HI


  

Ovido - Quiz & Flashcards