Alla inlägg den 29 december 2009

Av evelina nordberg - 29 december 2009 11:44

Idag var det upp lite tidigare än jag hade tänkt mig från början men jag var tvungen att ta mig ner till stallet för besök skulle ju komma....

 

Jag började med att borsta av pärlan och mocka hennes box medan jag väntade på Carro och Anette. Carro kom först och vi gick ut i hagen och fixade lite trådar och sådant....

 

Sen säger Carro att det kommer en häst på vägen, men det visste jag ju redan!!!

 

Problemet var att Carro trodde den skulle med transport men icke....

 

Jo, som ni nu förstått kom det en ny häst till stallet idag....

 

Hästen är inte där för att stanna utan för att vi var tvungna att hjälpa en vän i nöd!!

 

Det kom en söt liten svart flicka till stallet som var riktigt nervös och spänd. Men när hon fick komma ut i hagen så gick det jättebra....

 

Så nu är vi +1 i stallet!!!

 

 

 

Ha det gott

 

Det gick

Ovido - Quiz & Flashcards