Alla inlägg den 28 december 2009

Av evelina nordberg - 28 december 2009 16:54

Hej alla glada...

 

Julen gick ju snabbt förbi i år också.... Jag jobbade ju julafton så efter många om och men så kom jag äntligen hem till mamma på kvällen och fick fira lite jul....

 

Fick jättefina julklappar faktiskt.... Tack snälla mamma och pappa...

 

Juldagen blev mest hemma faktiskt. Men jag tog en tur till Ywonnes katter eftersom jag passade dom och åkte ner för att mysa lite med dom...

 

Annandagen började med stora problem med att komm ut från utfarten.... sen drog jag ner till Göteborg för att shoppa och jag hittade massa.... Stövlar, kofta, tröja, leggings m.m

 

Sen åkte jag till jobbet och försökte tjäna ihop alla pengar jag hade spenderat.... ha ha

 

I söndags blev det också jobb men efer jobbet åkte jag till Klas och Görel för en fika och en härlig pratstund.... De är verkligen super!!!

 

Idag åkte jag in till Stenungsund för att möta Caisa och Beatrice för en shoppingtur som slutade med ett par nya jeans, en tröja och en scarf...

 

Vill inte kolla mitt konto just nu  Nu ska jag baka bröd för jag åt lunch i Stenungsund så det blir bara en macka ikväll.... Och vad slår nybakat bröd?

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards