Alla inlägg den 18 december 2009

Av evelina nordberg - 18 december 2009 15:23

Jippi det e fredag!!!

 

Idag hämtade jag min julklapp på jobbet och passade på att handla på vägen. Det e så fruktansvärt tråkigt att handla mat men det måste göras...

 

Jag stannade även till hos min supervän Kicki som alltid vet hur hon ska muntra upp mig.... Kollade på hennes renovering av köket och det kommer bli superfint!

 

Idag och denna helg har jag ganska mycket att göra.... julklappar, fira lite jul med vänner och sådant som inte är hemma på julafton.

 

Idag fick jag betygen från komvux i lådan och jag är glad att säga att jag fick MVG på psykologin. När jag kolla mailen såg jag ett från läraren som sa att finns det MVG + så hade jag fått det..... tack för det!!!

 

Nu är jag sugen på att plugga vidare, avundas min vän som ska på universitet i 3 år nu men någon dag kanske jag också tar mod till mig och gör det.

 

Jag måste få ordning på allt bara. Har inte riktigt den självkänslan just nu men en dag!

 

Igår tvättade jag 4 maskiner tvätt och oavsett om de var tomma igåt mina tvättkorgar så imorse fanns det kläder för ännu en tvätt. ha ha

Det tar verkligen aldrig slut

 

Ibland får man funderingar som om man skulle sluta göra allt, tvätta sina egna kläder bara som exempel... undra hur det skulle bli?

 

Igår tog jag in snömonstrena (hästarna) för det snöade sjukt mycket. De ville dock inte komma in men jag tvingade dom!!! De tyckte att det var jätteroligt ute i snön men de behövde få komma in och äta lite och torka upp sig...

 

Nej nu ska jag kolla lite på nätet

Ovido - Quiz & Flashcards