Alla inlägg den 7 december 2009

Av evelina nordberg - 7 december 2009 08:20

hejsan alla glada...


i lördags var jag på Ullared. Skulle inte handla så mycket men som alla vet så blir det mycket i alla fall...... Köpte bland annat ett nytt våffeljärn som verkligen behövdes... Hade i alla fall riktigt roligt... inte en enda hästpryl köpte jag!!!


I söndags blev det strul från början. På morgonen ringde en vän som hade panik och jag åkte dit. löste det snabbt och lätt sen klippte jag en annan vän så den personen blev fin i håret.


Sen åkte jag hem och duschade och bytte om. Sen blev det affären för att handla till mormor och lämnade det. Sen blev det en sväng till Stenungsund för att hämta en nyckel till mamma. Sen fick jag dra till Ikea en sväng för jag ville ha svarta gardiner och det hittade jag.


Sen åkte jag till min kära Sofia som bjöd på gott kaffe....

Efter en stund åkte jag till min underbara bror som jag verkligen älskar och vi mös framför tv:n....


Sen blev det till att åka till flygplatsen för att hämta mor och far....



Nu e jag ganska trött men idag skall jag ta igen mig. igår fick jag ett negativt humör som gjorde mig otroligt nere. Jag behöver en stressfri dag idag!!!!!!!!!!!!!!



Har varit nere hos hästarna nu på morgonen och det ger verkligen mig ro....

Ovido - Quiz & Flashcards