Alla inlägg den 15 december 2009

Av evelina nordberg - 15 december 2009 16:01

Idag har det varit en otroligt seg dag.... Känner mig så jäkla nere...

 

Jag fick börja dagen med att ringa mig sjuk då jag haft feber hela natten och vaknade helt slut....

 

Under dagen har febern kommit fram och tillbaka men nu e den här igen och sprider orkeslösheten i min kropp....

 

Som tur var så kom Kicki förbi en sväng och förgyllde min dag trots att jag gick i mysbyxor och såg allmänt bedrövad ut...

 

Då kom jag i alla fall upp ur sängen... Annars hade jag nog legat där hela dagen....

 

Nu sitter jag i soffan och funderar på om jag skulle göra någon middag?  Vet inte om jag orkar göra något att äta och framför allt inte om jag orkar äta upp det?

 

Ibland funderar man mycket fram och tillbaka... Såg på Oprah idag och då visade dom konstiga relationer mellan djur och människor. Det fanns en kille som var bästa vän med en Grizzlybjörn... Såg riktigt roligt ut faktiskt men dessa relationer finns bara i sådana länder som USA (möjligheternas land)

 

  

 

  

 

Eller som den lilla vita labradoren som hittade sin bästa vän i en elefant??? Elefanter har en bästa kompis som de följer genom livet men det finns en elefant i USA som har en hund som bästa vän. de äter tillsammans, sover tillsammans och gör sina behov tillsammans...

 

 

  

 

Man kan fundera och diskutera allt möjligt men jag tycker det är fascinerande att en relation kan nå en helt ny nivå...

 

Jag har alltid förundrats över jordens och planetens möjligheter trots att vi i vissa fall upplever allt som jobbigt så har vi ändå en kärlek till livet som beror på de vi håller nära och kära...

 

Ha det gott

 

Av evelina nordberg - 15 december 2009 08:24

Försöker kurera mig inför kvällens jobb då jag legat med hög feber hela natten....


Ger den inte med sig snart så får jag ta upp luren och ringa min chef och säga att hon får hitta någon annan. SUCK


Jag behöver en dag som är helt stressfri... vad skönt det hade varit... åkt iväg på SPA eller något...


Jag tänkte på en sak förut... Man har konstiga grejer för sig ibland...


När jag är utomlands på semester så städar jag alltid i mitt hotellrum även om det kommer städerskor som gör det för när de kommer så vill jag inte att de ska få en chock... (märkligt beteende)


Nej nu ska jag lägga mig och sova i en timma så kanske jag piggnar till.....

Ovido - Quiz & Flashcards