Alla inlägg den 4 december 2009

Av evelina nordberg - 4 december 2009 13:22

Har jobbat tre stäningar i rad nu... det är ganska segt.... men nu är jag ledig i 4 dagar!!! jippi!!!!!!!!


Imrogon skall jag åka till Ullared, skulle åkt idag men jag hade feber i natt så jag fick strunta i det...


Jag ska handla julklappar, tjänar ju några kronor på att åka dit så det kan vara roligt..


Vi brukar åka dit c:a tre gånger om året men denna gången blir det nog inga ridsaker eller hästsaker för det har jag massor av!!


Fanny fick nya skor i förrgår så nu mår hon toppen. hon ömmade så fruktansvärt på höger fram där hon tappat skon men nu är allt bra igen. Det enda han hade att anmärka på är att Fanny har så grymt smala hovar. Han tog en sko som varmblod "brukar" ha men fick byta ner två storlekar... Men han sa att hon var jättefin i hull, och kvalitén på hovarna är abslut i toppskick. Hon har så hårda hovar så han fick problem med några sömmar... hi hi


Fanny är verkligen min pärla men jag hinner inte rida henne så mycket som jag vill.


Dessa två veckor har jag

jobbat-heltid

passat mormor- heltid!!! handla, städa och fixa

jobbat extra- reportage

grejat hemma- adventsstäd

pluggat- gjort flera prov

hästarna- det vanliga, fodra, mocka m.m

hunden- långpromenader och kortisar, borstning m.m

undervåning- översvämning i badrummet på grund av stopp i avlopp SUCK!!!



ja pressade tider dessa två veckor kan man säga.....


Men nu ska det bli skönt. hämta mamma och pappa på landvetter söndag kväll och sen är en sak avklarad!!! ha ha


nej nu ska jag fortsätta skura alla skåp i köket för jag brukar bara ta luckorna men har insett at man skall ta inne i skåpen också för det är ingen rolig historia. det gäller att rensa och hålla rent. då mår i alla fall min själ bra!!!

Ovido - Quiz & Flashcards