Alla inlägg den 1 december 2009

Av evelina nordberg - 1 december 2009 08:07

Idag var jag uppe tidigt för att ge hästarna mat... Nu går de fortfarande ute dygnet runt vid uppehåll så på morgonen är de hungriga... då kommer jag som räddaren i nöden och ger dom god mat!! ha ha


De får ju mat flera gånger om dagen men trots det så är de alltid hungriga så nu till helgen kommer det halm som jag skall lägga i lösdriften så de får ett mjukt underlag och lite de kan pilla med....


Jag har julpyntat hemma. Lite utebelysning och så men jag saknar kablar så vissa sitter uppe men de är inte ikopplade ännu men det blir nog fint när det är klart...


Mizzy min lilla hund fäller något så grymt mycket så det börjar bli jobbigt. Hon byggde upp en sådan jätte päls inför vintern men vintern har ju inte kommit så nu tappar hon den pälsen.... Hur skall det gå sen när vintern väl kommer och hon helt plötsligt inte har någon päls???? Det är inte lite hon fäller alltså...


Fanny (hästen) mår bra i alla fall... Hon e så söt min lilla gullunge... Idag när jag kom till stallet hörde hon mig och kom i galopp fram till mig och ville bara mysa... så skön e hon!!


I helgen blir det tapetsering.... vad skönt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards