Direktlänk till inlägg 16 december 2009

jaha du.......

Av evelina nordberg - 16 december 2009 13:00

Låt oss göra ett expriment hemma? detta från den underbara bok jag läser just nu...

 

Nästa gång du städar badrummet så hänger du inte upp några nya handdukar när du tar bort dom andra. Du hänger istället en badrock där.

Luta dig sedan tillbaka och notera följande:

1) Om någon annan t ex din man hänger upp handdukar

2) Hur lång tid tar det innan t ex din man frågar efter handdukarna

3) Hur din familj reagerar: hur långt går det när det gäller att torka händerna? Torkar de sig på din badrock så kan du efter ett par dagar byta ut rocken till ett par jeans, en bh eller rent utav ett par trosor. När går gränsen för familjen innan de hänger upp handdukar?

 

Detta fenomen har hänt i ett flertal familjer där barnen och mannen i huset till slut torkat sig på en nylonstrumpa

 

 

  

 

Här kommer två helt grymma boktips som ni inte får missa!!!!!!

 

 

  Familjens projektledare säger upp sig av Gunilla Bergsten

  Dumpa honom för han vill faktiskt inte ha dig 

 
 
S

S

16 december 2009 13:08

haha, jag ska absolut testa den - rolig ide!

besök gärna min blogg!

http://konsekvens.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

16 december 2009 14:29

Haha, kanske inte skall hänga upp nya handukar som alltid annars då...

http://www.mariascarpediem.bloggplatsen.se

 
evelina

evelina

17 december 2009 08:55

jag testade igår.... nog torkade de sig på badrocken så experimentet fortsätter............. ha ha

http://nordberg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina nordberg - 11 april 2013 14:56

Nordberg.vimedbarn.se

Av evelina nordberg - 10 april 2013 09:03

Igår åkte vi och badade... Vi åkte till Vänersborg badpalats. Ett ganska litet mysigt ställe där man inte känner någon framför allt! Med min nya bikini kände jag mig lite bättre men inte bra :) har noll i entusiasm för min kropp och det känns ju ...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 16:15

Blev bjuden på fika idag :) En anställd hade bjudit med mig till Sundsby och oj vad gott allt såg ut! När vi kom stod det en stor present på bordet till Moa :) Moa fick en bil som hon älskade! Hur gulliga anställda har inte jag? Sen att...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 02:44

Åh klickar in på jobbets mail... Skummar igenom lite lätt... Åh det öppnar vi!! Stort grattis till Evelina med personal i Stenungsund för att ni tog hem vinsten i tvätt tävlingen! 1:ā kvartalet avklarat och nu kör vi hårt på nästa!! Har lovat...

Av evelina nordberg - 5 april 2013 15:18

Vareviga dag kommer det 100 mail om rabatter och du blir först om detta! Jag förstår verkligen hur folk hamnar hos lyxfällan. Det är väldigt lätt att gå på alla erbjudanden man bombarderas med! På tal om shoppande så har jag äntligen hitt...

Ovido - Quiz & Flashcards