Alla inlägg den 27 januari 2010

Av evelina nordberg - 27 januari 2010 12:34

hej hej

 

Ja idag är det jobb på agendan.........

 

Var hos hästarna förut och kollade över de små stackarna.... de var lite blöta men det hade inte gått igenom täckena... som tur är!!

 

Fanny har ju i och för sig grymt många täcken... Så jag behöver inte oroa mig men det känns rätt skönt att slippa pussla med täcken för på hösten, vintern och våren är det alltid regn regn regn och snö...

 

Jag lämnar ju täcken på tvätt varje sen sommar och det är skitbra. de blir som nya... har tvättat hemma också men de blir inte lika fina så då kan jag lika gärna lämna bort dom... Hon som gör det lagar de alltid och byter de spännen som behövs så de är fit for fight när de kommer tillbaka....

 

Nej nu får jag fortsätta med lite saker som alltid MÅSTE göras.... hi hi

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards