Alla inlägg den 12 januari 2010

Av evelina nordberg - 12 januari 2010 10:44

ja idag är det tisdag..... hhmmm

 

igår skrev jag ingenting för jag hade noll lust verkligen...

 

jag har mått dåligt typ hela hösten och det har varit mycket med allt känns det som. Nu känns det lite bättre och det känns som om jag är på G men långt ifrån bra...

 

Jag oroar mig för allt hela tiden... Ett tag övervägde jag starkt att göra mig av med både Fanny och Mizzy för min ork försvann.... jag orkade ingenting... Ser bara hur lite tid jag har för dom men efter en rannsakan av mig själv har jag nu bestämt att jag ska ge allt för mina djur... Att bara ge dom lite extra kärlek betyder mer än en ridtur på 3 timmar t ex. Jag måste sluta med alla krav på mig själv...

 

Mina katter för ju mest kärlek eftersom de tar den utav mig, de ligger bredvid mig i soffan och i sängen på natten. Bredvid mig är väl en underdrift för de ligger egentligen på magen och i armhålan... ha ha

 

Idag var de här och lagade värmepumpen. Han som gjorde det blev sur på mig eftersom han sa att ingenting var fel men efter en halvtimma till så hittade han tydligen massa fel... ha ha

 

Jag har också kommit på en förmåga jag har.......... jag ser bara kaos, inte hur bra det ser ut... jag ser lister som saknas, skit i hörnena m.m

 

varför kan man inte vara nöjd????

 

jaja... det löser sig nog!!!

 

Nej nu får jag engagera mig i allt som MÅSTE göras.... ha ha

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards