Alla inlägg den 25 januari 2010

Av evelina nordberg - 25 januari 2010 08:59

Hejsan alla glada...

 

Idag är jag ledig men trots det har jag mycket att göra.... suck!

 

I helgen var det roligt! På fredagen var jag hos goda vänner och åt pizza (hhmmm) inte riktigt i fas med min diet men vad f_n?

 

På lördagen var det mycket som skulle göras innan årets stora fest på Spekeröd... Shit vad roligt det var. 450 personer var där och man kom inte många meter fram förrän man träffade någon man kände...

 

På söndagen var det lugnt som ni kanske förstår men jag var nere i stallet och umgicks med carro en sväng. sen åkte  jag hem och gjorde mat och sen tillbaka för en vattenkoll hos de underbara hästarna...

 

Idag var jag hos hästarna vid 07 på morgonen för en vattenpåfyllning och mat påfyllning. Fanny låg ner i hagen och vägrade resa sig upp men när vi gosat en stund så reste hon sig snabbt och sprang iväg... hon lurade mig totalt! jag trodde hon var sjuk ju...

 

Idag blir det inte många knop men men... sådant e livet!!! kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards