Alla inlägg den 4 januari 2010

Av evelina nordberg - 4 januari 2010 13:31

Hejsan allihopa

 

Idag är en riktig slapp dag känner jag..

 

Nyårsafton: Jag jobbade på kvällen till 20.30 men innan dess var det hästarna och handla lite mat som gällde....

 

På kvällen var jag hos mina goda vänner och det var underbart roligt!!!

 

Nyårsdagen hämtades jag upp för att köras ner och hämta min bil i Svanesund så jag kunde ta mig någonstans under dagen. Jag släppte även ut alla hästar och de ville verkligen ut efter att de stått inne så länge...

 

Lördag: Gjorde jag faktiskt inte mycket.... Åt pizza???? typ det enda jag gjorde

 

Söndag: Var på MQ:s rea i Stenungsund med min mor och köpte en klänning och en blus... Sen åkte jag till Göteborg på bio och såg 2012 och åt på restaurang....

 

Idag? Ja inte mycket... skall till hästarna sen men först stor röj här hemma

Ovido - Quiz & Flashcards