Alla inlägg den 1 januari 2010

Av evelina nordberg - 1 januari 2010 13:13

Idag är en seg dag.......... suck

 

 

Igår var jag i stallet på förmiddagen och fixade lite.... Sen blev det till affären för att handla mat inför helgen....

 

När jag kom hem var det rakt in i duschen och sen göra i ordning mig för kommande jobb och nyårsfirande....

 

Jobbade med Marina och man kan väl säga att det var riktigt lugnt på jobbet. Några stackare som glömt köpa slödryck bara.....

 

Sen körde jag hem Marina och begav mig till nyårsmiddag hos Ywonne och det var supertrevligt. Första gången alkohol kom i min kropp i stor mängd på länge så idag är en riktigt seg dag..........

 

I morse åkte jag ner till hästarna för att släppa ut dom. Och de var rejält rastlösa.... De bockade och sparka bakut hela vägen ut i hagen... De sprang hej vilt....

 

Shettisarna ville också komma ut..... Så de tyckte nog att det var rejält onödigt att jag höll dom i grimman för de tyckte att de kunde gå själva som de stora gjorde....

 

Mizzy min hund var med på firandet igår och hon var verkligen jätteduktig.... Fast hon är riktigt trött idag också... ha ha

 

Nej nu ska jag städa... och kolla på lite film...

Ovido - Quiz & Flashcards