Alla inlägg den 22 januari 2010

Av evelina nordberg - 22 januari 2010 14:02

halloj!!!

 

idag är en riktig slappardag helt enkelt...

 

jag ställde klockan på 08.30 men gick upp 11.20??????? vaknade av att min katt Randy låg på min arm och jag hade verkligen ingen känsel i armen men han vägrade flytta på sig. Han var helmysig...

  

 

när jag tittade på andra sidan av sängen låg min andra katt Electra där och tittade på mig med halvvakna ögon och tyckte att jag borde somna om direkt men icke...

 

När jag gick upp för trappan stod min hund Mizzy där och väntade på mig för hon var rejält kissnödig...

 

  

 

Jag satte på kaffebryggaren och klädde på mig. Sen begav sig jag och Mizzy till stallet där vi myste med alla stora hästar som ville ha nytt vatten och en riktigt kelstund i hagen....

 

  

 

Mizzy tyckte att de små hästarna var roligast för de sprang runt och gnäggade hela tiden när vi kom med mat till dom...

 

 

just nu sitter jag och längtar tills den underbara våren som måste komma snart!! jag vill ha den nu!!

 

jag hatar snö... HATAR!!! är man ute med Mizzy halkar man runt som en jäkla bambi när hon drar i kopplet, ska man rida så är man ständigt rädd för att Fanny ska halka... suck!

 

Om två veckor ska den vara borta om jag får bestämma!! Då är jag arbetslös och ska koncentrera mig på mina djur till 1000%.... vi ska gå jättepromenader, rida långa turer och bara vara.... då ska det målas här hemma på kvällarna... hela huset ska bli försäljningsklart!!!!!

 

jag har vankat av och an för att sälja men nu är beslutet fattat! det blir försäljning... det måste det bli för att jag ska kunna få uppleva min dröm!

 

Vill skänka en tanke till alla underbara vänner som finns där ute... ett sms eller en tanke betyder så himla mycket ibland! Att veta att man behövs och att man betyder något är helt otroligt. Jag skulle aldrig kunna leva utan er...

 

Häromdagen satt jag och fundera på om jag skulle åka och ta en fika med någon och kollade vilka det skulle kunna vara men det finns hur många som helst så när jag blir arbetslös så ska jag fika hos alla i alla fall en gång. det är mitt löfte!! jag ska verkligen göra det.

 

det är så lätt att glömma av sina vänner och gör man det så kanske dom försvinner till slut... ingen vet

Ovido - Quiz & Flashcards