Alla inlägg den 7 januari 2010

Av evelina nordberg - 7 januari 2010 12:20

Vart tar dagarna vägen? de bara försvinner....

 

Igår satt jag och slappa i soffan efter att jag hade spacklat två väggar i hallen och hörde kattluckan slå igen...

 

Min katt hade kommit hem... Har ju två katter men en har varit borta sen dagen innan nyårsafton så det var roligt att han äntligen kom hem!!!

 

Hästarna mår också bra.... Så jäkla jobbigt att vattnet fryser hela tiden.... man får ju knacka ut allt och fylla nytt hela tiden...

 

De mår i alla fall bra och ingen är skdad m.m så då är jag lycklig

 

 

 

Våran inneboende i stallet trivs också riktigt bra för hon har funnit sig till rätta....

 

Bara våra små busfrön som smiter till dom stora hela tiden.... de är nyfikna på den nya damen i hagen

 

  

 

Man kan inte annat än att älska sin hästar.... de är underbara!!! Önskar bara att våren kunde komma snart för jag ger mig inte ut och rider i detta vädret... Så fruktansvärt halt så jag fasar för om vi skulle gå omkull

 

då skulle jag aldrig förlåta mig

        

 

Har varit lite orolig för mammas hund också ett tag men nu har han läkt ihop fint... Han fick vatteneksem för ett tag sen på halsen och var riktigt illa däran...

 

 

 

nej nu skall jag spackla hallen så vi hörs senare 

 

Ovido - Quiz & Flashcards