Alla inlägg den 8 januari 2010

Av evelina nordberg - 8 januari 2010 15:12

ja nu ska jag röja runt en stund....

 

fick nya bilder av maria idag på våra hästar.... vad duktig hon e på att kort.....

 

här får ni några smakprov

 

  

en av de små liven

 

 

min pärla Fanny Palema   

 

Cherry ser ut som ett snömonster runt mulen   

Angel och Fanny på rad   

Lite bus hör till när man har besök i hagen   

Angel provade cirkuskonster   

Full fart när Nettan smackade på dom lite   

Fanny vill gärna vara med på bild såklart   

Angel busar lite 

 

Ja lite sura kan vi vara 

 

 

Jag älskar min pärla Fanny  

Angel solar i det fina vädret

 

 

 

 

 

Ja det var några smakprov men jag fick typ 175 bilder så ni får hålla till tåls så får jag lägga ut lite då och då

 

Nu ska jag röja i hallen så jag kan slå ner de f...rbannade garderoberna någongång!!!!!!

 

 

Ha det bra  

Av evelina nordberg - 8 januari 2010 10:26

fredag idag...

 

Jag ska idag riva mina stackars garderober i hallen... nu ska de bort!!!

 

ska bli så skönt att få slå sönder något så man kan få ut lite ilska...

 

Igår var jag hos hästarna på kvällen och då hade vattnet i alla fall inte hunnit frysa..... som det annars gör hela tiden...

 

nu fungerar det super i  hagen.... de har väl alltid kommit överens men det senaste har de försökt göra upp vem som ska leda flocken men nu verkar det vara klart!!

 

de är sköna hästar som bara trivs med dagen och tycker att det är super att få mat och gott vatten...

 

de får såklart tillskott genom foder och lite mineraler men de smäller dom i sig fortare än de har hunnit smaka på det

 

  

 

min katt gömmer sig bakom gardinen hela dagarna för under fönsterbänken sitter ett element så det är nog varmt och gott där...

 

Igår åt jag tacos och jag måste säga att det är verkligen supergott, jag tröttnar aldrig på denna rätt... jag gjorde till och med extra mycket så jag kan äta lite idag med...

 

Nej nu ska jag engagera mig i hallen som just nu är ett evighetsprojekt

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards