Alla inlägg den 26 januari 2010

Av evelina nordberg - 26 januari 2010 11:04

idag blir det jobb.... tre kvällar i rad nu men det är skönt för då får jag grejat hemma på förmiddagarna.....

 

det är så skönt efter man fått grejat ordentligt....

 

 

i morse var jag hos hästarna och la på några deras täcken då de inte haft några på sig. jag bytte täcke på fanny till ett varmare täcke då det ska komma 15 cm snö på onsdag (imorgon)....

 

jag trodde det var slut på denna skit snart men icke.... more to come....

 

Mina små katter lever verkligen livet.... Electra har ett väldans humör.... Hon tittar ofta surt på mig när jag säger till henne... ha ha

 

Randy gör som han brukar, sover, äter och gosar.........

 

 

Mizzy löper fortfarande.... ja glömmer av det ibland som häromdagen när jag frågade carro om vi kunde ta en promenad med mizzy och rex så påminde hon mig om att det inte var en hundra bra idé då mizzy löper... ha ha!!

 

Jaja så kan det vara ibland....

 

Nej nu får jag nog greja lite tror jag..............

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards