Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

börjar bli.........

Av evelina nordberg - 5 februari 2010 17:40

För en stund sen hade jag ingen ork alls.... men sen kom den....

 

Har nu städat halva huset! Dammat, Torkat, Dammsugit och Skurat.......

 

Ikväll ska jag måla lite..... alltid roligt..

 

Ska även åka ner till den affären så jag kan förbereda maten tills på söndag då det är kalas....

 

Jag är väl inte jätteintresserad av kalas men det är ändå skönt att träffa sina släktingar någon gång...

 

Det händer ju inte alltför ofta numera när alla har egna liv och familjer....

 

Det är svårt att få ihop allting i ett vanligt vardagsliv och det gäller väl för alla.

 

Ikväll kommer min kära far för att hämta mina vinterdäck så jag kan få hem min bil(som jag saknat). Så jag kan dra hästtransport och ha med mig Mizzy (hunden) utan problem. Har varit ett evigt pusslande det sista men det har gått..

 

Nu har jag väl bytt allt på den bilen så nu är den fit for fight...

 

I helgen skall jag gå långa promenader med Mizzy och bara njuta av mitt liv.... Ibland behöver man ta sig tid för att njuta...

 

Ha en trevlig helg

 
 
Ingen bild

mamma

5 februari 2010 18:10

Jag kommer imorgon bitti o hämtar däcken

 
anettan

anettan

5 februari 2010 22:16

kram kram kära syster

http://bloggagratis.se

 
anettan

anettan

6 februari 2010 09:38

duktig du e sys tyvärr jobbar ja jue men vi får fira dig ordentligt ngn da en resa kanske ???????? kram

http://bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina nordberg - 11 april 2013 14:56

Nordberg.vimedbarn.se

Av evelina nordberg - 10 april 2013 09:03

Igår åkte vi och badade... Vi åkte till Vänersborg badpalats. Ett ganska litet mysigt ställe där man inte känner någon framför allt! Med min nya bikini kände jag mig lite bättre men inte bra :) har noll i entusiasm för min kropp och det känns ju ...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 16:15

Blev bjuden på fika idag :) En anställd hade bjudit med mig till Sundsby och oj vad gott allt såg ut! När vi kom stod det en stor present på bordet till Moa :) Moa fick en bil som hon älskade! Hur gulliga anställda har inte jag? Sen att...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 02:44

Åh klickar in på jobbets mail... Skummar igenom lite lätt... Åh det öppnar vi!! Stort grattis till Evelina med personal i Stenungsund för att ni tog hem vinsten i tvätt tävlingen! 1:ā kvartalet avklarat och nu kör vi hårt på nästa!! Har lovat...

Av evelina nordberg - 5 april 2013 15:18

Vareviga dag kommer det 100 mail om rabatter och du blir först om detta! Jag förstår verkligen hur folk hamnar hos lyxfällan. Det är väldigt lätt att gå på alla erbjudanden man bombarderas med! På tal om shoppande så har jag äntligen hitt...

Ovido - Quiz & Flashcards