Alla inlägg den 16 februari 2010

Av evelina nordberg - 16 februari 2010 13:41

Får panik av att gå hemma....

 

Jag som skulle göra SÅ mycket... slutade med att orken gick med ut genom dörren häromdagen....

 

Ikväll skall jag i alla fall träna igen.... skönt....

 

    

 

Även om jag egentligen borde rida min häst mer så har jag absolut ingen idé på att ge mig ut på dessa is vägar runt stallet... förenat med livsfara!

 

Skulle aldrig förlåta mig om Fanny bryter benet....

 

nej, det får vara tills vägarna är rena från den otroligt stora mängd snö som ligger nerkörd på vägarna.... det är knappt så bilarna vill ta sig fram så nej, ingen ridning.

 

Vi pratade om sommaren förut... vad härligt! man kan drömma om det för just nu känns det ganska avlägset...

  

 

Just detta kort är från Thailand men det ser ju underbart ut.... tog det i våras....

 

Nej nu får jag väl ta mig i kragen och skaffa lite ork till att skura här hemma....

 

 

Av evelina nordberg - 16 februari 2010 09:49

Idag fick jag gå upp tidigt då jag var på Orust ridklubb igår och lyssnade på när det hölls information om häst och brand.

 

Väldigt intressant faktiskt och jag kommer definitivt att gå på resterande informationsträffar.

 

Idag ska jag tvätta, tvätta och tvätta.... ha ha

 

Tvättmaskinen skall få bekänna färg. På något konstigt sätt så fylldes de på igår så de var överfulla när jag vaknade i morse..... märkligt!!! 

 

Kram på er allihopa

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards