Alla inlägg den 2 februari 2010

Av evelina nordberg - 2 februari 2010 15:49

Fick åka ner till hästarna precis för jag fick ett meddelande om att ingen varit där så..... det fick bli min lott idag...

 

Nu snöar det så mycket så jag får väl ta in dom senare idag så de slipper stå ute i detta väder....

 

Passade på att handla på vägen också då mitt kylskåp konstigt nog var tomt? hur kunde detta ske? har mina misstankar..

 

Får väl hämta Emil vid bussen sen då han inte är speciellt förtjust i detta väder...

 

Fick ett samtal förut om att jag är tillbaka i tjänst på jobbet. Har oroat mig tillräckligt nu men nu är allt löst och mitt jobb är räddat. Nej jag har inte gjort något fel på jobbet utan mitt vikariat på 3.5 år gick ut men nu ser jag ljusningen....

 

Kram på er

 

  jag och carro fick för oss att rida sent på lördag kväll??

  

Världens tröttaste katt myser i Emils täcke 

Av evelina nordberg - 2 februari 2010 13:30

är helt slut efter helgen i Stockholm men shit vad roligt vi hade.... träffa massa underbara människor....

 

  två glada sytrar

  anette dansar   och jag gör vad?   jag och säkerhetschefen för svenska spela   massa vin och glada miner   dans hela kvällen   alcazar uppträdde   anette och ullareds morgan   fredrik foppa forsberg dela ut pris   ha ha glada miner var det ja   tidigt på kvällen (innan allt vin)   Maria och Ari

Packning inför kvällen  

Ovido - Quiz & Flashcards