Alla inlägg den 8 februari 2010

Av evelina nordberg - 8 februari 2010 15:06

Jag funderar och drömmer mig bort en dag som denna...

 

Tänkte på hur underbart det var i våras när jag var i Thailand och det var helt underbart...

 

            

 

Helt fantastiskt att bara tänka tillbaka.. Alla dessa minnen!

 

Sen funderar man på hur lat man är ibland. Det är ju bara att ta sig i kragen och ge sig ut med sin häst som absolut köpt av en orsak men vad händer?

 

Men nu när jag ser gamla bilder så förstår jag att jag måste skärpa mig!!

             

 

Jaja... jag löser nog det med...

 

Idag tog jag mig i kragen i alla fall "lite grann". Jag åkte ner till Svanesund och gick promenad med Mizzy. Det var verkligen jätteskönt...

 

Kram på er

 

Nu väntar tvätt och nybryggt kaffe

Av evelina nordberg - 8 februari 2010 11:55

Nu ska jag åka till Svanesund med min underbara hund och ta en promenad.... Tror att det är lättare att gå där nere än här uppe i skogen.....

 

Ikväll blir det bodypump tror jag.... Är inte helt hundra ännu men det lutar åt det i alla fall....

 

Nej nu får man ta på sig både långkalsonger och mössa om man ska vara ute i några timmar........

 

Mizzy (hunden) kommer bli superglad!!!

 

 

 

tänk om det var sommar? vad lätt det hade varit!!!

 

Bara att gå barfota i gräset är ju en underbar känsla... 

Av evelina nordberg - 8 februari 2010 08:28

Måndag igen.....

 

Helgen har varit otroligt fartfylld....????

 

På lördagen:

 

Min far hämtade mina vinterdäck till bilen så min bror kunde provköra den eftersom han har varit så snäll och lagat den.... Ska bli så skönt att få hem den bilen....

 

Sen blev det iväg till min syster för en kopp kaffe, mycket trevligt!

 

Städade hela eftermiddagen och gjorde mat till kalaset dagen efter....

 

På kvällen ringde goda vänner och frågade om jag kunde ta mig dit för att se melodifestivalen men jag måste erkänna att jag såg inte mycket av den.... Vi satt mest och prata hela kvällen....

 

Söndagen:

 

Kalas!!

 

Vaknade alldeles för sent egentligen men det gick bra ändåför jag hann med allt som jag skulle göra.

 

Kalaset gick smärtfritt.... jättebra!!!

 

Efter kalaset så drog Carro med mig till stallet där vi grejade med de små minishettisarna en stund.

Sen tog vi ut våra stora hästar Fanny och Angel så de fick springa lösa i paddocken en stund.

 

Jag och Carro gav oss sen ut i skogen för att hämta grenar till hästarna.... Efter många om och men så fick vi tag på några... Men vi såg ut därefter också.... Hade snö överallt!!

 

Men hästarna blev superglada i alla fall....

 

På kvällen blev det inte många knop......... men så kan det bli ibland....

 

 

Idag ska jag träna och sola......... var det planerat i alla fall!!

Ovido - Quiz & Flashcards