Alla inlägg den 4 februari 2010

Av evelina nordberg - 4 februari 2010 20:05

Tre inlägg på en dag? Inte dåligt.... det du Anette!!

 

Har precis jagat dessa hästar som vägrar hålla sig i sin hage.... Förstår att grannarna ringde för de kom varken in eller ut från sina hus för där står 5 varelser som vägrar flytta på sig...

 

De var sådär roliga att ta in då de vägrade.... Men efter att jag hämtat en grimma så gick det bra...

 

Det rök i stallet efteråt eftersom de var supersvettiga...

 

Ja nu är de inne i alla fall!!!

 

Tack kära granne (jennie Mollden) för den underbara hjälp

 

  

 

fanny e helt slut efter springandet............ 

Av evelina nordberg - 4 februari 2010 16:39

Man har svårt att uppskatta vissa saker i livet.....

 

Som idag när jag åkte färjan som för det mesta är ett irritationsmoment till tusen men idag kändes det riktigt skönt...

 

Jag gick ur min bil och såg på omnejden och kunde uppskatta den fina utsikt runt färjan. Visst resan tar bara 5 minuter och man kan ta bron på andra sidan ön men varför?

 

 

 

det kan vara svårt att uppskatta de små sakerna i livet men om man tar sig en titt så kan man upptäcka saker man aldrig gjort innan....

 

Man skall sluta leta efter positiva saker och bara leva... De dyker upp när du minst anar det...

 

Idag blir det en lugn kväll med chansen att rå om mig själv...

 

Vad skönt det ska bli!!!

 

Var inne på syrrans jobb förut och blev bjuden på tårta, jag är ingen stor fantast av tårta men men... var väldigt snällt i alla fall!!

 

Tack alla för gratulationerna idag!! Det betyder jättemycket....

Av evelina nordberg - 4 februari 2010 11:03

Ja idag är det då min födelsedag.......

 

Sitter just nu med en stor kopp kaffe och njuter av livet...

 

Ska hoppa in i duschen sen för jag tänkte åka in till Stenungsund och ta en lunch med goda vänner....

 

Kanske passa på att sola när jag ändå är där också...

 

Ska nog ringa Jennifer och få en klipptid också.... ska bli skönt....

 

Skulle gjort detta innan Stockholm men tiden bara rinner iväg för mig...

 

Fast det spelar ju egentligen ingen roll när, var och hur man gör det. Bara att när man är nyklippt & nyfärgad i håret, nyrakade ben och i ordninggjorda naglar  så känner man sig superfin men nu när det är vinter och tråkigt så orkar man inte.

 

Men nu börjar träningen på allvar... Har tappat en massa kilo och det ska fortsätta.... Nu jäklar!!!

 

Mizzy (min hund) kommer bli superglad när vi nu ska ut och gå i detta snöväder.... hon avgudar all snö, vilket gör det jobbigare för mig att gå en promenad med henne men då får jag jobba lite mera....

 

tänkte kanske utnyttja mitt stackars gymkort också??? vad tror ni om det?

 

p.s Min kära bror skrev till mig att jag försvinner... det var otroligt skönt att höra... har kämpat med vikten sen min sjukdom dök på mig och nu äntligen börjar det ge med sig.... tack kära bror..... du fick mig att kämpa vidare

 

Ovido - Quiz & Flashcards