Alla inlägg den 18 februari 2010

Av evelina nordberg - 18 februari 2010 20:15

Drömmande Evelina är här igen....

 

Sitter och drömmer mig bort.... Tänker på vad som komma skall....

 

Åh vad härligt att man kan bara fundera och drömma...

 

Känns som man fått nytt liv under sina vingar....

 

 

 

Jag och den bästa (Bettan)

 

Min underbara vän som ställer upp i vått och torrt. Människan som inte vet hur mycket hon betyder för mig!

 

Den enda kvällen gjorde att du fick mig att tänka om i nya banor vilket gör mig otroligt lycklig... Förståndiga människa!

 

Det finns så många vänner runt om en som finns där oavsett, synd att man aldrig tar sig ordentlig tid att uppskatta dom. Ska bli bättre på det!!

 

Ska verkligen visa mina underbara vänner att jag uppskattar dom....

 

Kram på er

 

 

 

 

 

Av evelina nordberg - 18 februari 2010 13:49

Hemma igen efter en härlig kväll i Göteborg....

 

Det var otroligt mysigt.... Tack Andrea och Bettan

 

Satt och tänkte förut att det spelar ingen roll vilken åldersskillnad som finns emellan vänner m.m för man kan ha lika roligt ändå.... Åldern spelar ingen roll...

 

Det blir vad man gör det till....

 

Ikväll blir det mys i soffan under ett härligt täcke med en tallrik med tacos till....... Så härligt....

 

 

Kram

Av evelina nordberg - 18 februari 2010 00:44

så här illa kan det gå

                                                                            

Ovido - Quiz & Flashcards