Alla inlägg under september 2009

Av evelina nordberg - 3 september 2009 18:41

Innan hittade jag inga kläder för att jag var för stor. Nu hittar jag absolut inga som jag gillar...! Förr var jag alltid först med allt, nu sist. Måste vara åldern...!

Nu

Av evelina nordberg - 3 september 2009 16:34

Jag är på väg till göteborg du att kolla på min bil. Kolla! Den är inte klar utan jag ska kolla på den. Känns ju sådär! Men jag måste hämta lite saker i den som fannys nya täcken och min arbetsjacka... Börjar sakna den lite men när den kommer hem åker den nog ut på annons men då blir det en någorlunda ny bil. Inte mer än två år i alla fall.. Såg några på annons som är intressanta. Men vi får se.... Börjar bli tråkigt att laga den.

Av evelina nordberg - 3 september 2009 13:47

Idag jobbar jag extra för susanne. Känns ganska skönt ändå. Inte så många timmar så det är okej. Sen e jag ledig tills på tisdag kväll. I helgen är det renovering igen. Imorgon skall jag hämta all ny utebelysning som jag beställt. Blev dyrt men vad snyggt det kommer bli. Imorgon får jag kanske hämta min bil med för just nu lånar jag en och det känns sådär... Jag ska såklart vila också i helgen. Det behövs för min mage är fortfarande inte okej. Problemet är att min läkare har semester så jag får snällt vänta... Tänkte hinna med min häst med för hon vill verkligen byta hage nu tror jag..:) så får jag putsa lite på den gamla så blir det bra. Kram på er

Av evelina nordberg - 1 september 2009 19:38

Är på jobbet och har rast. Rätt så skönt men lite jobbigt. Känns att man e sliten nu. Vill gå hem. Kram på er

Av evelina nordberg - 1 september 2009 14:21

jag tänker på min förfärliga flygresa igår.... ha ha... men kul hade vi i alla fall!!! ska bli kul att lära sig allt nytt nu som kommer nästa vecka!!! skriver mer sen för jag måste dra till jobbet för jag ska introducera erika tillbaks i jobbet igen.... ha det

Ovido - Quiz & Flashcards