Alla inlägg den 23 september 2009

Av evelina nordberg - 23 september 2009 14:08

Jag är riktigt dålig idag.... skulle börjat jobba klockan tre men efter många men så fick jag tag på min kära vän andrea som jobbar de första timmarna för mig så jag kan sova en stund.....


hade verkligen behövt få vara hemma hela dagen men så är det ibalnd...


Idag får Fanny nya skor trots att jag inte kan vara med men skönt med nya skor i alla fall....


I höst ska vi ju ut på våra äventyr så nu måste dojjorna på så vi hinner träna mycket hemma innan vi ger oss ut på vårt äventyr!!


Har pratat med en vän som sa att jag får ha hennes transport så mycket jag vill för hon använder den knappt. Jag har ingen lust att köpa någon förrän bilen är helt hundra. Den är ju fortfarande på verkstaden så...


Nu får Fanny snart dra på sig sina regntäcken men ute får hon faktiskt gå ett tag till... Det är faktiskt inte så dåligt väder och hon har ett jättestort skjul på sommarbetet. Jag tar hem henne första helgen i oktober preliminärt så hon får gå på grönbete länge. Har en hage till att beta áv så det går ingen nöd på henne.


Nu ska jag sova en stund. kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards