Alla inlägg den 29 september 2009

Av evelina nordberg - 29 september 2009 16:43

Nu har jag jobbat öppning.... ganska roligt! Ska jobba det nu i tre dagar sen ledigt en dag men sen blir det jobb över helgen.


I veckan skall jag flytta hem min lilla häst, ska bli skönt men gud vad bra hon haft det hela sommaren...


Jag försökte få igång tvättmaskinen förut men den ville inte så vi får se om jag kan laga den?????


Jag ska i veckan laga staketet vid stallet för dom stolparna plockade jag ner i somras så nu får jag sätta upp dom igen. Ska hinna städa sadelkammaren också så blir det nog bra sen.

Igår köpte spån och det var bra för nu kan jag göra i ordning fannys box inför hemresan.

  MIN KÄRA HUND MIZZY!!!

  


JAG OCH MIN BROR!!


Man har alltid något att göra. alltid!!


En dag skulle jag vilja vakna och inte ha något att göra!!

Ovido - Quiz & Flashcards