Alla inlägg den 8 september 2009

Av evelina nordberg - 8 september 2009 11:19

ja idag är det tisdag!!! inte så roligt kanske men det är sista dagen med statoil kläderna, känns gött!! hatar de kläderna. speciellt byxorna som är 3 storlekar för stora.... ha haSkrattande

hade feber igår när jag kom efter dagens äventyr med carro... vi hade kul i alla fall!

känns bra nu när de små går hos oss för då slipper hon åka mellan två ställen. kristian och eva som äger stallet blev otroligt glada över nykomlingarna. de är ursöta verkligen men de är hingstar... ha ha

jag har i alla fall satt hur många trådar som helst så de borde hålla sig i hagen.


  

denna veckan är ganska fullspäckad tror jag men det löser sig som vanligt!!

ibland känner jag att det är lite mycket men det brukar alltid lösa sig. har 2 klippningar denna veckan också att klara av så det blir fullt!!!

har massa projekt här hemma också men de går framåt verkligen!! i går kväll var pappa här och hämtade allt skräp och körde iväg för mig men jag fyllde en ny hög med skräp så han kommer i helgen gen. denna gången lämnade han kärran så jag kan lasta den själv så hämtar han den bara.... han e snäll den där pappan!!


igår låg jag i soffan och myste med mina katter en stund, var tvungen att ta kort

  

nu har jag gjort ritningen för köket och det kommer nog bli bra. ska hitta rätt skåpsluckor bara!!

kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards