Alla inlägg den 25 september 2009

Av evelina nordberg - 25 september 2009 11:22

Idag är det späckat schema. Åkte buss imorse för jag var tvungen att hämta en bil i Stenungsund. Spännande värre!!

Efter det solade jag och hämtade mitt nya gymkort. Har haft i Stenungsund innan men det blir bra när det kommer till Varekil. Närmare att åka då innan och efter jobbet.


Om en stund drar jag till Jennifer min kära frisör!! Hon ska försöka lyxa till mitt hår lite inför den roliga kvällen...


Ikväll ska jag ut med mina gamla kompisar från Göteborg. Alla djursjukvårdare.... Ska bli riktigt roligt.


Imorgon skall jag upp tidigt och då bär det av till Tjörns ridklubb. Skall bli riktigt roligt det med!!


PÅ söndag drar jag nog till Orust ridklubb för att titta på tävlingen och göra reportage...


Ska försöka ta lite bilder....

kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards