Alla inlägg den 16 september 2009

Av evelina nordberg - 16 september 2009 16:47

efter en faro fylld dag med carro om jag hem med ett midjekoppel och antidrag koppel till mizzy. så det var bara att prova och det funkade verkligen... så nöjd verkligen!!!


nu har jag jobbat två öppningar i rad på jobbet i totalt kaos men det börjar verkligen bli bättre!!


i helgen är det invigning så det blir nog jättebra!!!


nu börjar snart träningen med fanny också så det är skönt!! ser verkligen fram emot det...


jag känner mig inte så taggad till något just i denna stund p g a huvudvärk men ni fattar vad jag menar...


igår när jag och mizzy sökte nya ridvägar trampade hon på en eltråd till ett par får som gick där och hon blev verkligen skiträdd men då kanske hon har lärt sig det nu att det gör ont?


fortfarande ingen bil men men.... det dröjer nog.......


igår åt jag middag hos min mor och far och det var jätteroligt och gott...


nej nu får det bli mat!! stuvade makaroner med falukorv så vet ni det!!

Ovido - Quiz & Flashcards