Alla inlägg den 17 september 2009

Av evelina nordberg - 17 september 2009 16:45

Idag var det full fart... mizzy väckte mig tidigt och då var det liksom bara att gå upp, utan protest men hon ville inte ut utan bara bli klappad.... ha haSkrattande


sen började jag greja med tvätten. efter det åkte jag till apoteket och köpte lite saker.


sen stannade jag till en snabbis på uno x där jag tjötade med carro som vanligt.... hi hi


min pärla fanny

  


nu har jag dammsugit och skurat hela huset även om jag gjorde likadant igår men vad roligt det är när det är kliniskt rent hemma. katterna och hunden smutsar verkligen ner kan man säga...


min underbara häst

    


nu ska jag duscha och göra mig i ordning för vip kvällen på jobbet sen blir det in till stenungsund en snabbis och sen hem till soffan....


kram på er alla

Ovido - Quiz & Flashcards