Alla inlägg den 11 september 2009

Av evelina nordberg - 11 september 2009 13:59

Nu sitter jag vid datorn trots att jag borde fortsätta städa. vet att det är fint väder men jag måste verkligen städa inne idag. hatar när helgen kommer och det ser för jävligt ut... jag har verkligen fått städmani det sista. måste dammsuga minst en gång om dagen... vägrar ha någon smutsig tvätt för då tvättar jag med en gång.


på måndag åker äntligen häst täckena på tvätt, känns som om jag aldrig får tummen ur men nu äntligen sker det!!


i vinter skall jag köpa en tvättmaskin till garaget där jag kan tvätta hästsaker för det finns jättebilliga sådana maskiner så det får det bli!!


har fortfarande inge bil men snart KANSKE!!! ha ha nej jag vet inte när jag får tillbaka den faktiskt?


på jobbet har det varit kaos eftersom vi bygger om men det blir nog bra tror jag... hoppas det i alla fall!!


nu ska jag städa vidare!!

Ovido - Quiz & Flashcards