Alla inlägg under augusti 2009

Av evelina nordberg - 7 augusti 2009 17:24

nu är allt packat och klart.... fick ätit lite också innan man åker iväg. ska förbi mamma innan jag drar till Norge för att hämta en liten smidig grill....


sen blir det åt norge det bär....


är väl uppe typ tolv i natt men det är det värt!!!

Av evelina nordberg - 7 augusti 2009 12:21

Igår firade jag och Andrea våran lediga kväll med några glas vin och god mat... Helt underbart. Vi åkte till jobbet och hyrde YOUNG, SINGLE AND ANGRY helt sjuk film verkligen. Men minnesvärd i alla fall... Vi skrattade ganska gott.


Idag ska jag åka och fika men sen måste jag verkligen packa. Ikväll åker jag till Norge... Det är grensetreff och jag måste bara åka ner till Fönix i Halden. En 50-tals affärr... Ganska givet för mig!


Måste åka till min lilla häst en svnäng och ge henne lite mera äpplen för då blir hon glad...


Skönt att hon går på vila... Ska sätta igång henne om två veckor tänkte jag så är hon fit for fight inför höstens prövningar......


Puss och kram på er

Av evelina nordberg - 6 augusti 2009 18:13

nu försvinner allt förstånd... jag och andrea ska pimpla vin i massor... vi ska bara mysa hela kvällen för imorgon är jag ledig!!


härligt!!!


Vi ska ner och handla lite mat också för det måste man tydligen ha?


var hos hästarna förut, gud vad mysigt dom har det vid havet. helt underbart!!!


pratade med lilla carro förut. skönt att hon har semester och får koppla av lite...


tog en snabbkopp med syrran förut också, mysigt!


jag och emil slog på stort efter frisörbesöket som förresten blev massa ljusa slingor. Efter vårat besök hos unerbara Jennifer så åkte vi till OAsen och åt varsin smörgås med Skagenröra. Skitmysigt!!


Nej nu ska jag slappa en stund och invänta min lilla Andrea!!!

Av evelina nordberg - 6 augusti 2009 11:27

Nu sitter jag och emil på färjan. Ska till jennifer och klippa oss. Behövs! Ska göra slingor i ljusa färger också. Blir nog jättebra... Varit och gett hästarna vatten och äpplen. Har så stort träd hemma med äpplen så jag fick dela med mig till dom...

Av evelina nordberg - 5 augusti 2009 09:13

Igår jobbade jag stängning och idag jobbar jag öppning. Det är bara sju timmar emellan och så kan man lägga till åktiden fram och tillbaka... Det blir typ sex timmar hemma. På den tiden ska jag hinna äta kvällsmat, duscha, sova, äta frukost och vakna till liv... Det går fan inte ihop. Jag har sovit max tre timmar... Men jag är på jobbet trots att sömnen gör sig påmind..

Av evelina nordberg - 4 augusti 2009 13:50

Ligger och kollar på insidan av mitt hus... Städa behövs verkligen. Jag känner ingen ork just nu. Ska åka till jobbet och jobba till 22.30 sen börjar jag 05.30 imorgon... Så sömnen kommer vara ett minne blott. Därför har jag sovit sen åtta igår kväll tills nu ungefär. Var helt slut efter en hel helg med jobb. Jag får hoppas på lite ledigt i helgen. Behöver ta igen mig. Vi hade tänkt åka till norge i helgen och jag hoppas att de planerna inte ändras. Kram på er

Av evelina nordberg - 2 augusti 2009 18:55

nu har jag jobbat hur mycket som helst men det kommer synas den 25 när pengarna bara rullar in!! ha ha


nej allvarligt så känns det som om jag tagit på mig lite mycket. mycket extra dagar och så men men.... det löser sig!


Ha det så gott så skriver jag mer imorgon!!!

Ovido - Quiz & Flashcards