Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av evelina nordberg - 13 augusti 2009 14:07

Igår städade jag eller skurade jag hela mitt stora badrum nere... Sjukt stort när det ska städas i alla fall. Det tog en stund innan jag fick loss plåtarna på bubbelbadkaret men det gick!! tvättade upp alla påslakan och lakan så det var riktigt gött!!


Sen skulle jag ta mig an dessa vita skåpsluckor i köket!! kan säga att det gick inte så bra! de är typ 30 år gamla om inte 40 år så nu bestämde vi att det blir nya luckor!!! ska åka och titta på det nästa vecka. Även nytt kakel och golv. Jippi!!!


skall även beställa nytt golv till hallen, matsalen och vardagsrummet samtidigt!


Jag ha börjat rensa ur garderoben  hallen för nu åker den bort! Ska bygga lite annat där så vi får ha skor och sådant nere så nu blir det max två par per person uppe i hallen!!


Igår fick jag även beställt hem containern så jag diskuterade lite med dom om vilken vecka den skulle komma, ett tag kvar men det står 27 svarta säckar ute som ska slängas och det är bara från övervåningen.


Har två förråd nere som ska rensas ur och ett förråd ute + den stackars garagevinden som bara e full av skit!!!


Garaget har fått sig en rejäl omgång men behöver en till så den får också städas ordentligt så man kan greja med bilarna där inne!!


Nej nu ska jag fortsätta städa nere! Sen får det bli till att åka och köpa mat + hämta ut våra efterlängtade biljetter!!!

Ovido - Quiz & Flashcards