Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av evelina nordberg - 28 augusti 2009 20:48

Min underbar vän kicki och hennes underbara man tommy skall inte flytta! Ja! Hur skulle jag klara mig utan dom..... De är så underbara! Nu kan jag fika med kicki hur ofta jag vill.. Vare sig hon vill eller inte!

Av evelina nordberg - 28 augusti 2009 11:36

Idag är en otroligt seg dag.... min mage tycker fotfarande att jag är dum mot den tror jag... trots allt snällt jag äter....


jag har inte ätit godis sen november förra året och ingen coca cola och liknande....


ibland vill jag bara skära bort den och få en ny men det är ganska önsketänkande!!!


idag börjar jag jobba vid tre och jobbar till sena kvällen. sen öppnar jag imorgon.... segt!!!


ibland funderar jag hur lite man uppskattar sina saker och djur. Sitter och kollar på min kära hund som börjar bli till åren men gud vad jag älskar denna hund. hon vet precis nä jag har ont och då vill hon trösta mig, detsamma gäller mina katter. Om jag har ont och lägger mig i soffan en stund ligger båda katterna vid min mage och min hund på golvet nedanför och vaktar mig.... de är helt underbara!!!


jag funderar på huset och ibland känner jag för lägenhet!!! men vad skönt det är att ha eget boende. trots allt som händer och som MÅSTE göras så älskar jag det!!!


kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards