Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av evelina nordberg - 21 augusti 2009 11:18

sitter vid datorn trots mina tankar bara går till allt jag måste göra!!!


Ja jag ska sätta igång snart! Skulle gå på promenad med mizzy men hon ville verkligen inte då det regnade... får ta det senare!!


Ska försöka rensa ur skåpen i kallköket så vi kan bygga om där.


Har kollat på tapeter till hallen nu och bestämt vilka jag ska ha!


I eftermiddag kommer det jag har väntat på. Då kommer den nya tv bänken och sen nya gardiner och tv bord... gud så snyggt det kommer bli!!!


Att jag inte gjort detta tidigare!!!


I helgen blir garaget färdig målat och sen ska lillstugan renoveras och målas så det blir ordning på torpet!!


måste till stallet sen och skicka iväg täckena på tvätt nu inför vintern också!!



ha det gott



Ovido - Quiz & Flashcards