Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av evelina nordberg - 14 augusti 2009 22:08

Denna dag kunde inte bli värre trodde jag... Men nog fan fick jag en smitning på jobbet. Stor suck. Som tur var visste jag vem det var och han kom tillbaka. Härligt. Nu blir det pannkakor och jobb imorgon bitti... God natt på er

Av evelina nordberg - 14 augusti 2009 19:28

Livet var underbart en sekund, eller två. Sen sa det bara stopp. Min lilla bror ringde och sa att han behövde hämta våran andra bror på mantorp för hans bil hade rasat på banan där nere. Så han undra om han kunde låna min saab. Visst sa jag! Det skulle jag aldrig ha sagt. Han ringde senare på kvällen och sa att han stod stopp i borås. Min bil hade nu också rasat. Turbon hade helt enkelt lagt av. Kände bara att nu skiter jag i allt. Men som tur är så är min bror stolt ägare till en verkstad så billigare går knappt att komma undan. Ganska skönt ändå. Den hade ju rasat när som helst och jag har redan haft den en gång när det hände så nu var det hans tur. Min bil vill tydligen inte lämna denna ö.:( hur ska det gå när vi flyttar då? Ny bil, nytt hus... Ja det låter bra i alla fall...

Av evelina nordberg - 14 augusti 2009 12:26

nu rinde min chef och undrade om jag hade lust att åka till Sockholm på en kurs med henne!!!


självklart!!!


Stockholm here we come!!!

Av evelina nordberg - 14 augusti 2009 11:24

Jo jag ska jobba men annars blir det lugnt. ska bara förbereda för målaren som kommer ikväll och ska måla klart huset och garaget. blir otroligt skönt!!!


Imorgon blir det också jobb men även ewa eastwood på kvällen så det blir otroligt roligt!


Var inne och kolla på köksluckor i morse men jisses vilken djungel det är!!!

Har nog hittat mina som jag vill ha men dyrt blir det!


Igår var jag, jenny och carro hos hästarna. Provade det nya fina tränset och martingalen. Gud vad fin hon blev min pärla. såg att hon nu hade tappat varenda liten sko på sina hovar så hon ska ha nya snart. Men jag tor jag väntar tills jag får hem henne för då ska vi ändå iväg på träningar och även åka en sväng till en kompis på semester med henne. ska bli otroligt roligt.


Carro fick även provat min andra westernsadel och den passade perfekt på lillsnurpan så det var ju skitbra!


Har nu äen fått förlänt arbete på Statoil och ganska möjlighet till fast jobb i vinter. Blir skönt att ha en fast inkomst men jag söker ju såklart andra roliga jobb samtidigt för det kan ju dyka upp något roligt under vägens gång.


Beställde nya lampor till vardagsrummet idag också. Svindyra men shit vad snygga de är! Nya gardiner är också beställt så det blir faktiskt kanon!!!


Roligt med nytt när man ändå byter golv och liknande.


Nästa vecka ska jag åka och hämta en soffa och fåtölj att ha nere i källaren.. Inte riktigt vad jag vill ha men det duger så länge!!


Skönt att min telefon ringer hela tiden. Nu sist var det carro som undrade vad vi skulle hitta på i helgen....


Nej nu blir det dusch, städ och lite fixning och sen blir det jobb!!!!!!!!



Ovido - Quiz & Flashcards