Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av evelina nordberg - 30 augusti 2009 19:05

Idag jobbar jag kvällen. Känns ganska skönt ändå. Igår var vi på chefens 30 års fest, roligt! Sen körde jag Caisa och nadde till stenungsund och då passade jag på att åka förbi spekeröd en sväng. Go getters spelade så det var roligt. Sen sov jag hur länge som helst imorse... Det var verkligen skönt för ikväll blir det en kort sömn för imorgon åker jag till stockholm med chefen på kurs... Kan ju inte bli bättre! Så ikväll blir det till att fixa lite med kläder och sådant. Magen gjorde sig påmind idag med, att den orkar? Får ringa läkaren på tisdag och få en tid. Kanske behöver byta ut lite tabletter? Vem vet? Men jag har mycket möten denna veckan så vi får se på det. Kram på er och till kicki, du är en underbar vän!

Ovido - Quiz & Flashcards