Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av evelina nordberg - 12 augusti 2009 17:47

har jobbat idag och det var 3:e öppningen på raken så nu e jag gott slapp....


nu har jag sorterat bort massa gamla bilder från datorn... skönt!!


idag på jobbet fick jag en blomma, jo det e sant men det var från en urgullig liten kille på 5 år som plockat den och ville ge den till den person som han köpte glass av... såklart tog jag med den hem!!


nu ska jag snart laga middag och det ska bli gott!! imorgon skall jag åka och shoppa lite granna! det behövs nu när kläderna e förstora.... ha ha


sen blir det massa jobb i helgen...............


sökte ett jobb men fick det tyvärr inte trots som ägaren sa ett utmärkt cv med grymma referenser men jag saknade en utbildning som behövdes... skit också!!!


men jag har fortsatt jobb på tappen just nu så jag jobbar där så länge, mycket bättre schema sen så det blir skönt!! sen slipper vi även alla tankningar så då blir det bättre!!


ha det

Ovido - Quiz & Flashcards