Alla inlägg den 28 mars 2013

Av evelina nordberg - 28 mars 2013 12:51

Måste få uttrycka min ilska över färjan! Alltså det är inte så att jag avgudar den?!?

Jag missar den alltid från jobbet då jag aldrig kan åka i rätt tid och jag kan inte få lugn att sitta i extra 20-25 minuter tills nästa går för det driver mig till vansinne!

Sen i kön till färjan stirrar alla ur varenda bil och person i kön och likadant på vägen hem.

Till saken hör att några ska givetvis somna på färjan eller i kön också men det är endast på färjan någon gör något åt det för annars kommer de ju inte av. Ska de köra på skiter nästan alla i det då de ser sin chans att komma med färjan vid köbildning.

Sen så är det ju så att bilarna skall alltid krångla vid avfart från färjan. Vareviga dag är det minst en bil som inte kommer av (jo tack jag har varit två av dom) och inte en jäkel bryr sig!

Tack för det!! Färjelös snart?

Av evelina nordberg - 28 mars 2013 11:33

Nu går hon minsann... Innan har hon bara tagit 2-3 steg men nu går vi hit och dit...

Idag är hon minsann med i tidningen också! Extra stolt mamma :)

Ny njuter vi av våren och dess solstrålar! Ingen medecin är bättre än just detta...

Tog mig i kragen imorse och gjorde pannkakor till frukost men något saknades :( Maria!!!

Får våldgästa henne i helgen helt enkelt!

Ovido - Quiz & Flashcards