Alla inlägg den 3 mars 2013

Av evelina nordberg - 3 mars 2013 21:28

Vaknade av två händer i min mun (Moas)
Hon skall alltid undersöka tänderna :)

Sen blev det dusch, frukost till Moa och hänga en tvätt. Efter det bar det av till Josefin för nya fräscha naglar! Älskar nya naglar!!

Sen fick jag vårkänslor!!! Åkte förbi kullens handelsträdgård och tänkte:
Imorgon skurar jag altanen och möblerna och ställer ut lite påskliljor!! Ja!!! Köpte en hel drös och var mer än nöjd.

Åkte förbi jobbet och såg hur tråkigt det såg ut med halvvissna blommor så mina liljor fick flytta in där istället :(
Fler folk som kan avnjuta dom då

Fick gjort massor idag (kors i taket)
Väl hemma efter hästar m.m blev det köttbulle middag som Moa älskar! Fick ihop 10 matlådor till Moa som jag kan plocka upp när jag vill.

Sen var det mys i soffan. Mys och mys?!?! En liten som petar mig i näsan, drar mig i håret och suger sig fast i kinden! Det är mys det!!

Av evelina nordberg - 3 mars 2013 13:18

Nya naglar på!! Blev franska idag då det passade sig :)

Sista dagen med sötsaker idag :(
Imorgon börjar det hårda livet!
Ingen pizza, snabbmat och godis..,
Svårast blir min tröst på kvällarna i form av cola;(

Men nu jäklar kör jag! Har jag gått ner 32 kg innan så kan jag göra det igen.
Så M= ingen mer ananas paj!!

Så efter alla måsten blir det till affären och fylla upp kylen hemma.. Sen hoppas jag att vädret håller i sig så jag kan gå härliga promenader. För det ät ett riktigt träningspass att hålla en enveten hund i schack samtidigt som Moa vägrar åka vagnen..

Jag kan nästan skratta åt mig själv hur löjligt det ser ut när jag tar mig fram som en bulldozer!!

Peace

Av evelina nordberg - 3 mars 2013 02:44

Irriterad på alla idioter som vägrar betala för sig på jobbet!!

Har du bil? Tanka den gärna men för FAN betala också!! Hur svårt kan det vara?

Jag hoppas du ångrade dig nu när polisen åkte efter dig och nu kommer fallet tas upp av åklagaren! Klantskalle!

Eller jo men vi dundrar rakt in i tvätten men vägrar erkänna! Med representanter är nu övervakningsfilmen överlämnad och vi syns när du vill strida mot min faktura!

Vad är det för fel på folk?!?!?


Nä nu blir det natten!!! 02:44 utcheckad

Av evelina nordberg - 3 mars 2013 02:33

Kroppen är det sista man tänker på!

Jag behöver komma till en plats där de
Gör en grundinställning!

Min kropp borde vara som en telefon där du trycket på en knapp så är du tillbaks på ruta ett!

Vad lätt det hade varit? Nu får man kämpa, pinas, flinas åt m.m

Så här ser min drömställe ut där jag vill att de:
Grundinställer mig
Nopprar lite
Vaxar lite här och där
Bleker lite och samtidigt gör mig gyllenbrun
De suger lite var som
Osv...
Ut kommer man som en ny person!

Nu får man:
Noppra själv vilket resulterar i ett halv bra resultat
Solar när tid ges och ser fortfarande vinterblek ut och folk blir bländad av de kritvita benen som inte sett ljus på ett halvår
Har vinterskog (alla fattar inte)
Osv..

Summan av kardemumman är: en dag mina vänner, ser jag ut som en wisteria lane fru men det är kanske om....? 40 år??

Tills dess håller jag i!!
med min skog, blek som snöflingor och lite halvsovande men jag hänger i alla fall med :)





Ovido - Quiz & Flashcards