Alla inlägg den 9 mars 2013

Av evelina nordberg - 9 mars 2013 21:53

Alltså det är konstaterat! Jag är inget fan av mello!!

Gina är en extremt nonchalant människa som vräker ur sig vad som helst. För mig känns det inte som det samhälle vi ändå försöker lära våra barn att det borde se ut. Vi säger inte att det är ok att kalla folk för hemska namn eller att det är okej att köra mobbing mot andra.

Sen måste ju låtarna i sig vara bra då vi ändå har röstat fram de?!?!?

Men att se Carola gjorde inte heller saken bättre! Ja hon låter bra men jag klarar personligen inte henne!


Sån e jag helt enkelt!!!

Av evelina nordberg - 9 mars 2013 15:07

Du har tjänat mig väl eller rättare sagt ställt till ett hell för mig!

Du går och yrar dygnet runt tills jag ställer dig på plats och säger till på skarpen

Jag har kört dig hit och dit och tagit hem dig igen med lovord!

Du fylls på konstant med föda, ändå är du inte nöjd.

Du prioriterar bort det jag vill att du ska prioritera.

Du gör bara halvdana jobb

Du kräver uppmärksamhet JÄMT då du alltid tappar orken efter en stund

Du är ett måste och det finns absolut ingen glädje med dig

Du är alltid smutsig och ohygienisk

Just det tvättmaskinen! Snart har du banne mig gjort ditt. Ditt liv var kort, endast 4 år men så förbannad jag varit på dig har jag aldrig varit innan.

Ovido - Quiz & Flashcards